جاده ای زیبا و بهشتی از اسالم به خلخال!

هوا گرم شده. بهتره تو اولین فرصتی که دارین یه برنامه سفر 2 3 روزه بچینین و به جاده بزنین. به یه جاده رویایی با دو دیواره سبز و مخملی که وقتی ازش بالا میری کم کم تو مه گم میشی. جاده فوق العاده زیبای اسالم به خلخال ...
این جاده رویایی به همون اندازه که معروفه، هنوز ناشناخته و بکره. طبیعت دست نخورده، وجود دریاچه های زیبا و آبشارها، دشت های وسیع، زیبایی های وحشی جنگلی و همین طور زندگی افراد بومی از ویژگی های ناب این جاده است که شما می تونین شاهدش باشین و از نزدیک لمسش کنین. مسیر این جاده رویایی شمارو به بهشت نزدیک می کنه چون اسالم به خلخال فقط یه جاده نیست! بلکه یه ترکیب فوق العاده زیبا از دشت و جنگل و آبشار و دریاچه است.

جاده

بازدید از این جاده رویایی ...

گله های اسب، خونه های روستایی، چشم اندازهای ییلاقی و مهی که دره ها رو سفیدپوش می کنه، این جاده رو به یکی از دلخواه ترین جاده های توریستی کشور تبدیل کرده. دامنه های سرسبز و گله های پشمالو گوسفندی که تو دوردست ها حرکت می کنن، چشم انداز ییلاق و کلبه های چوبیه روستاییان و مه ای که دره هارو سفیدپوش می کنه، جز بهشت یادآوره چیز دیگه ای نیست. بهشتی که با مسیری پیچ در پیچ، اسالم به خلخال رو با فاصله ای 70 کیلومتری در دو استان اردبیل و گیلان بهم پیوند داده. راه های فرعی این جاده رویایی به آبشارها و چشمه هایی میرسه که کمتر کسی میشناسه و شاید بزرگترین حسن این جاده هم باشه.
این جاده به خاطر کوهستانی بودن، حتی توی تابستون از آب و هوای سردو خنکی برخورداره که به خاطر همین موضوع نیمه دوم سال به دلیل بارش برف و بارون های شدید بسته میشه و ماجراجوها فقط تو این فصل می تونن زیبایی هارو ببینن و لذت ببرن. منطقه اسالم به خلخال تو فصل تابستون هوای بی نهایت مطبوعی داره و با نسیمی بسیار خنک که همواره در حال وزیدنه، به قدری خنک و سرد می شه که مجبور به پوشیدن لباس گرم میشین.
این جاده بهشتی کنار چشم اندازهای رویایی به دشت های سرسبز، کلبه های کوچیکی هم داره که آماده میزبانی از شما هستن.

جاده اسالم به خلخال
جاده اسالم به خلخال 1
جاده اسالم به خلخال 2
جاده اسالم به خلخال 3
جاده اسالم به خلخال 4
جاده اسالم به خلخال 5
 جاده اسالم به خلخال 6
جاده اسالم به خلخال 7
جاده اسالم به خلخال 8
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

جاده اسالم به خلخال؛ جاده ای شگفت انگیز در قلب ایران

بانو ، شنبه 19 بهمن 1398

با مطلب امروز ما همراه باشید تا این جاده رویایی را بیشتر بشناسیم و بدانیم که بهترین زمان سفر به جاده اسالم به خلخال کی است.

نظرت چیه
27 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 11 اسفند 1394

    یاساشین اذربایجان چیه اخه !!!!!!! اینجا مسیر ییلاقی اسلام گیلان دلبند!1 اخر این مسیر یه بخشه که به الماس مشهوره بعد اون تازه خلخال شروع میشه هیچ ارتباطی با اردبیل و خلخال نداره تو این محله ها به گویش تالشی صحبت میکنن!!!! اخرین عکس که قله کوه داره اسمش قله اولیا واقعا کهههههههههههههههه

    • 4 مرداد 1394

    جواب اون دوستی که گفت اردبیل رو ندیدم..اینجا جاده ی خلخاله نه اردبیل

    • 22 تیر 1394

    وای عالیه عالی

    • 22 تیر 1394

    کو اب و برق روستا

    • 22 تیر 1394

    دل میخواد که این زیبایی ها رو درک کنه درمعنا زنده اندیشان به زیبایی رسند

    • 22 تیر 1394

    نور چیه بابا هیچ جا گیلان نمیشه

    • 21 تیر 1394

    خلیلی زیبا ست من از همه دعوت میکنم از اینجا دیدان کنند.

    • 21 تیر 1394

    فقط کوهای مازندران به خصوص شهرستان نور....اینجا در مقابل نور هیچه

    • 8 تیر 1394

    واقعا که بهشت راباید دراین جا دید من تابه حال به اردبیل واین منطقه نرفته ام ولی امسال قصد سفر به این منطقه زیبا رادارم درعکس ها که دیده ام بسیار جالب بود.

    • 8 تیر 1394

    خوی بش منظورتونه؟