فودکورت های تهران | بهترین فودکورت های تهران

حتما براتون پیش اومده که در حال گشت و گذار توی یه مرکز خرید و یا مجتمعی بزرگ بودین و تا به خودتون اومدین، متوجه شدین که ساعت ها گذشته و جز خستگی و گرسنگی چیزی براتون باقی نمونده، این جور مواقع وجود یه فودکورت خوب از اون نعمت هاییه که واقعا باید شکرش رو به جا آورد. فودکورت های تهران گونه نسبتا جدیدی از رستوران ها و کافه هاست که در مراکز خرید، فرودگاه ها و دیگر ساختمان های بزرگ وجود داره و در اونا معمولا غذاهای حاضری و فست فود عرضه می شه. یکی از حسن های این فودکورت ها اینه که تنوع غذاهاشون به اندازه ای هست که بتونه ذائقه های مختلف رو پاسخگو باشه .در این مطلب معروف ترین فود کورت های تهران و بهترین فودکورت های تهران رو بهتون معرفی می کنیم.

معروف ترین فود کورت های تهران

فود کورت جام جم علاالدین

این فودکورت، اولین فود کورت در ایرانه که وجود برندهای مختلف مثل فست فود علاالدین، غذای دریایی لاوانسی، رستوران ایتالیایی لیرو، مجموعه غذاهای سنتی ایرانی میهمان، رستوران ایتالیایی مورانو، بوفه چینی و سوشی بار ژیک، فست فود شنتی، غذای مکزیکی و باربیکیو پیازچه، خانه کباب بین الملل، رستوران غذاهای گریل شده زی زی، انواع سیب زمینی جییز، هات داگ اسپریچوو، سالادبار و فینگرفودز هپی اپل، آبمیوه و بستنی جمبا، کافی شاپ ویونا، چای خونه تی هاوس، چای و قلیان بن سای در اون باعث شده که یکی از بهترین و پرطرفدارترین فودکورت های تهران به حساب بیاد.

فود کورت جام جم علاالدین

خیابان ولیعصر، جام جم، نبش طاهری،پاساژ جام جم

فودکورت پالادیوم

فود کورت این مرکز خرید شیک و لاکچری در طبقه سوم قرار داره و شامل کافه لیبرو، سالادبار پومودورو، رستوران مکزیکی لاسالسا، پیتزا خاتون، غذاهای دریایی لاوانسی و غذای ژاپنی کاتسو میشه. اینجا علاوه بر نوش جان کردن غذای خوشمزه ای که سفارش دادین، می تونین از تماشای برنامه های جذاب مثل مسابقات فوتبال و ورزش های دیگه هم لذت ببرین.

فودکورت پالادیوم
فودکورت پالادیوم2

خیابان مقدس اردبیلی، بعد از میدان الف، جنب کوچه عروضی، مرکز خرید پالادیوم

معروف ترین فود کورت های تهران : فود کورت راه چوبی

واسه یه روز شاد بعد از قدم زدن و لذت بردن از طبیعت بوستان آب و آتش، فود کورت راه چوبی انتخاب خیلی وسوسه انگیزیه. این فود کورت شامل رستوران بیانکا، رستوران کلبه / هات، رستوران جی اف سی، رستوران چاپستیکس، رستوران پستو، رستوران بنه اکسپرس، رستوران گریل هاووس، رستوران مدراس، سالاد بار پومودورو، کافه ویونا، کافه سویشال و ییتزا ایتالیایی "کاپری اکسپرس" میشه و البته باید بدونین که سطح قیمت بالایی داره.

فود کورت راه چوبی
فود کورت راه چوبی2

چهارراه جهان کودک به سمت اتوبان حقانی , بلوار شهیدی (دیدار جنوبی) , انتهای بلوار , مجموعه رستوران های راه چوبی

معروف ترین فود کورت های تهران : فودکورت برج میلاد

غذا خوردن توی یه برج بلند و زیبا مثل برج میلاد که هم محیط آرام و دلنشینی داره و هم چشم اندازی زیبا از شهر، می تونه تجربه ای متفاوت باشه. این فود کورت در طبقه چهارم لابی برج میلاد قرار داره و شامل 10 رستوران متنوع مثل باربیکیو راشن مغولی، ترکی استانبول، لایم، مای برگر، برجویچ، آبگوشت باشی، پاکت، کول کاپ، کاوالی و تک کنتاکی میشه که می تونه جوابگوی هر ذائقه ای باشه.

فودکورت برج میلاد

بزرگراه شهید حکیم غرب، بعد از بزرگراه چمران، ورودی اختصاصی برج میلاد تهران

بهترین فودکورت های تهران : فودکورت باشگاه انقلاب

فودکورت مجموعه ورزشی انقلاب با تنوع زیادش، انتخابهای خوشمزه و هیجان انگیزی به شما میده. جالبه بدونین اولویت اصلی تیم طراحی برای ساخت این فود کورت، حفظ و نگهداری از حدود 70 درختی بوده که در سایت به صورت نامنظم وجود داشته. از جمله رستورانهایی که در این فود کورت وجود دارن میشه یوگو بری، کاوالی، میلانو، دلیشز ، زد کافه و رژ رو نام برد.

فودکورت باشگاه انقلاب
فودکورت باشگاه انقلاب2

خیابان ولیعصر - خیابان نیایش - حد فاصل برزگراههای کردستان و سئول - مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب

بهترین فودکورت های تهران : فود کورت نگین ظفر

فود کورت نگین ظفر ، شامل 8 رستوران با سبکهای مختلف به اسم های رستوران همیشه سبز غذای سالم، رستوران مانو پیتزا وساندویچ، رستوران فلامینگو سوخاری ودریایی، رستوران مدراس هندی، رستوران گالاردو پاستا و گریل، ویونا کافی شاپ و ... هست که می تونین خستگیتون رو بعد از پیاده روی و خرید در مرکز خرید نگین ظفر برطرف کنه.

فود کورت نگین ظفر

شریعتی تقاطع ظفر، مجتمع تجاری نگین ظفر

بهترین فودکورت های تهران : فود کورت هایپر استار

یکی از چیزایی که باعث کامل تر شدن مجموعه هایپراستار شده، فود کورت اونه که می تونه خستگی بعد از خرید رو از تنتون در بیاره. رستوران بین المللی سان لیو، هانی، رستوران مک برگر ، رستوران آواچی، رستوران کاپادوکیا ترکیش فود در این فودکورت، با غذاهای متنوعی که دارن، می تونن مورد استقبال هر فردی با هر سلیقه ای باشن. بزرگراه شهید ستاری، بلوار فردوس غربی، خیابان بهار جنوبی، خیابان ارم شرقی

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین فودکورت های تهران | بهترین ارائه دهنگان غذای پایتخت!

hb ، پنج شنبه 20 آذر 1399

با ما در مقاله بهترین فودکورت های تهران همراه باشید تا شما را با تعدادی از فودکورت های معروف تهران آشنا کنیم.

نظرت چیه
9 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 26 دی 1394

    فورت کورت مینوتا هم افتتاح شد اتوبان ستاری شمال - خیابان پیامبر مرکزی - مجتمع تجاری پیامبر فوت کورت مینوتا امتحان کنید قیمت مناسب برای همه خریداران - دسترسی ساده - تنوع غذایی متعدد

    • 18 خرداد 1394

    دوستان, حالا که این جاها به گروه خونی ما نمیخوره. از خودتون بگین.حالتون چطوره؟

    • 17 خرداد 1394

    من که یک بازنشسته تامین اجنماعی هستم با ماهی 850 هزار تومان حتی از کنار اینجور جاها هم نمیتوانم رد بشم احه من هم دلم اسایش میخواد تو بگو چطور ارامش داشته باشم.

    • 17 خرداد 1394

    منم که بیکارم، همین روزا از گشنگی میمیرم،

    • 17 خرداد 1394

    واقعا از این حقوقا دست مزدا چه میشه گفت با این وضع گرانی.وای به حاله ما

    • 17 خرداد 1394

    والا منم با مهندسی برق و 7 سال سابقه دارم 1300 میگیرم...فقط چون پارتی ندارم و ما رو که تویه شرکت توزیع برق هستیم از پیمانکاری تبدیل وضعیت نمیکنن به رسمی....من که از باعث و بانیش نمیگذرم.

    • 10 خرداد 1394

    سلام. حالا فهمیدم که شهردار شهر ما چرا با هزار ترفند و آزار ما. میخواد . سر پناه منه عایله مند که با سه شغلگی تنها یک واحد آپارتمان دارم از دستمان در بیاره ( بزخری کنه ).آهان میخواد از اینا درست کنه و بفروشه. البته از نوع برجش!!!

    • 10 خرداد 1394

    حقوق من که کارمند آموزش و پرورش هستم با مدرک دکتری دو میلیون و صدهزارتومان با بیست و سه سال سابقه واقعا برای خودم متاسفم . برادرم حق با شماست.

    • 10 خرداد 1394

    والله با این حقوق بخور نمیر که دولت به ما میده عمرا بتونیم از این غلطا بکنیم بنده کارمند منابع طبیعی خراب شده ام بعداز 26 سال کل حقوقم یک میلیون و چهارصد و نود هزار تومان است و دریافتیم حدود 700-800 هزار تومان حالا چطور میتونم با بچه هام بروم بیرون غذا بخورم.