مکان های حیرت انگیز در جهان | بخش اول

مکان های حیرت انگیز جهان روز به روز داره کشف میشه. مکان های جذاب جهانی که حتی با دیدن عکس هاشون عقل از سرمون می پره چه برسه به اینکه از نزدیک لمسشون کنیم. چه خوبه که خیلی از این جاها توسط عکاس های حرفه ای یا آماتور به ما معرفی میشه تا ما هم بتونیم از وجود این زیبایی ها باخبر باشیم. مکان های مختلف جغرافیایی، شرایط آب و هوایی و حتی فصل های مختلف باعث میشن تا ما بتونیم طیف وسیعی از شگفتی های طبیعی رو ببینیم. برای مثال یه تونل فوق العاده زیبا و خیره کننده تو ژاپن که از هزاران اقاقیای بنفش تشکیل شده یا یه مزرعه پر از گل های لاله تو هلند که شبیه یه فرش رنگارنگ خود نمایی می کنه و ... . درسته که سفر کردن بهترین نوع تفریح و سرگرمی به حساب میاد ولی نگاه کردن به عکس هایی از دیدنی های جهان که ما تو این قسمت از مجله همگردی برای شما آماده کردیم هم می تونه جالب و دیدنی باشه. پس برای بازدید از 22 مکان حیرت انگیز جهان با ما همراه باشید.

هلند

تونل عشق Tunnel of Love, Ukraine

تونل عشق یکی از رمانتیک ترین مکان های حیرت انگیز جهانه. این تونل زیبا تو اوکراین قرار داره که امروزه به رمانتیک ترین نقطه زمین تبدیل شده. تونل عشق خیلی طرفدار داره و اعتقاد بر اینه که اگه 2 نفر صادقانه همدیگرو دوست داشته باشن و دست تو دست همدیگه از زیر این تونل رد بشن، به هر چیزی که دوست دارن می رسن. جدا از این اعتقاد رمانتیک و عاشقانهف این تونل فوق العاده زیبا و دیدنیِ و گردشگرای واقعی پیشنهاد میشه.
شاید جالب باشه بدونین این تونل فوق العاده زیبا و رمانتیک جنبه ی کاربردی هم داره و با عبور 3 کیلومتر خط راه اهن از وسط اون به حمل و نقل چوب و تجهیزات مورد نیاز کارخونه ای که در انتهای اون واقع شده کمک می کنه . جدای از زوج های عاشق و عکاسان که نقش مهمی در معروفیت و جهانی شدن این تونل فوق العاده زیبا داشتن افسانه های متعددی که در رابطه با این تونل دست به دست چرخیده موجب شهرت جهانی این تونل جادویی شده تا جایی که هر روز عاشق های زیادی برای رسیدن به معشوق به این تونل سر می زنن و از اعماق دل ارزوی وصال می کنن.
از دیگر جذابیت هایی که میشه برای این تونل فوق العاده زیبا در نظر گرفت زیبایی بصری اون در تمام ماه های سال که موجب شده همواره توسط گردشگران تورمسافرتی مورد بازدید قرار بگیره و حجم عظیمی از گردشگران تور طبیعت گردی را هم مجذوب خود کنه . این تونل به خصوص در فصل های تابستان و پاییز از جذابیت بی نظیری بهره مند می شه فصل زمستان موقعیت آنچنان مناسبی برای بازدید از این تونل نیست شاید به دلیل سردی بیش از حد هوا در اوکراین نتونید ان طور که باید و شاید از مسیر برفی این تونل لذت ببرید.

تونل عشق اکراین

تونل عشق

زمین لاله Tulip Fields in Netherlands

هلند یکی از کشورهاییه که پر از مکان های جذاب جهانه. اینجا پر از جاذبه های دیدنی و مسحور کننده است ولی یکی از حیرت انگیز ترین و دیدنی ترین جاذبه های موجود در شهر، دشت ها و زمین های گل لاله است. بهترین زمان برای بازدید و تماشای این دشت های فوق العاده اواخر ماه آوریل است که گل ها شکوفه می کنن.

زمین لاله

زمین لاله هلند

یکی از بزرگترین آیینه های دنیا One of the World’s Largest Mirrors, Bolivia

یکی دیگر از متحیر کننده ترن دیدنی های جهان، اینجاست! این عکس هایی که می بینین فتوشاپ نیست! این عکس ها مربوط به بزرگترین سطح نمکی در جهانه که امروزه لقب بزرگترین آیینه دنیارو به دوش می کشه و فوق العاده دیدنی و حیرت انگیزه.

آیینه

سطح نمکی
آیینه نمکی

پارک ساحلی هیتاچی Hitachi Seaside Park, Japan

تو فاصله کمتر از 2 ساعت از شهر توکیو، پایتخت ژاپن، پارک ساحلی هیتاچی مثل ظرفی از رنگهای گوناگون که فصل به فصل تغییر می کنه و بهشتی رو برای همه فصول در زمین ایجاد کرده وجود داره که بی نهایت حیرت انگیز و مسحور کننده است. رنگ های زیبا که جاده رو جذاب تر کردن و چشم نوازن.

هیتاچی

غار یخی مندن هال Mendenhall Ice Caves, Juneau, Alaska

این غار دیدنی و شگف انگیزترین دیدنی های جهانه که با دیوارهایی به رنگ فیروزه ای واقعا زیباست و ارزش این جسارت رو داره که به داخلش قدم بردارین و از زیبایی هایی که زیر زمین پنهان شدن لذت ببرین. این غار سال 2012 میلادی شروع به شکل گرفتن کرده اما وارد شدن به غارخطرناکِ چون هر لحظه بدون هیچ نشونه ای امکان ریزش یخ وجود داره.

مندهال

ساحل سرخ Red Beach, Panjin, China

یکی دیگه از مکان های جذاب جهان، ساحل سرخه. این ساحل فوق العاده زیبا و حیرت انگیز که تو لیائونینگ چین واقع شده تو فصل پائیز با منظره زیبا و خیره کننده ای که بوجود میاره، میزبان هزاران گردشگر داخلی و خارجی میشه. رنگ سرخ این ساحل به خاطر وجود گیاهی به نام سواایدا که تو آب شور این منطقه رشد می کنه و تو فصل پائیز با تغییر رنگ، یه فرش قرمز رنگی روی ساحل رود لیائو پهن می کنه.

ساحل سرخ

جنگل بامبو Bamboo Forest, Japan

این جنگل بی نظیر جزء یکی از زیباترین مکان های جذاب جهانه که در کیوتو قرار گرفته. صدای خاصی که با وزش باد از بین این درختان به گوش می رسه باعث شده تا این منطقه جذاب تر و شگفت انگیز تر به نظر برسه. ترکیب صدای به هم خوردن ساقه های غول پیکر بامبو و صدای زوزه باد، در کنار رقص نور و سایه، یک سمفونی زیبا رو به وجود میاره. مسیرهای پیاده روی که از داخل این جنگل باشکوه عبور می کنه، یک فضای خوب و رویایی برای پیاده روی و دوچرخه سواری در اختیار گردشگران و مردم محلی قرار می ده.

جنگل بامبو

خیابانی در شهر بن Street in Bonn, Germany

خیابونی در شهر بن در ماه آوریل تبدیل به یکی از مکان های حیرت انگیز جهان میشه. تو این ماه این خیابون غرق تو شکوفه های صورتی درخت گیلاس میشه به همین مناسبت این خیابان به اسم خیابان شکوفه های گیلاس شناخته شده. در واقع این خیابان زمانی به شهرت رسید که عکس های مبهوت کننده ای در دنیای مجازی منتشر شد و از اون زمان تا حالا در سرتاسر دنیا مورد تحسین قرار گرفته و به شهرت رسیده.

شهر بن

غارنایکا Naica Mine, Mexico

غار کریستال یا غار بلورهای غول پیکر که در منطقه نایکا، چیهاهوای مکزیک قرار گرفته، تو عمق 300 متری زمین و نزدیک معدن نایکا واقع شده. در دالان اصلی این غار میشه بلورهای عظیم الجثه سلنیت رو دید که برخی از این بلورها بزرگ ترین بلورهای طبیعی یافت شده در سطح زمین هستن. بزرگ ترین بلوری که تا کنون تو این غار یافت شده، استوانه ای به طول 12 متر و قطر 4 متره که 55 تن وزن داره!

معدن نیاکا

تونل گل اقاقیا Wisteria Flower Tunnel in Japan

یکی دیگه از چشم نوازترین دیدنی های جهان تونل اقاقیاست. این تونل زیبا که از گل های گلیسین به صورت کاملا طبیعی ایجاد شده، تو باغ فوجی کاواچی در ژاپن قرار گرفته. رنگارنگ بودن تونل فوق العاده چشم نواز و آرامش خاصی رو برای عابرانش به یادگار میزاره. بهترین موقع برای بازدید و راه رفتن زیر این تونل اواخر ماه آوریل تا اواسط می هستش.

تونل گل اقاقیا

جنگل سیاه Black Forest, Germany

جنگل سیاه یکی دیگه از دیدنی های جهانه. یه رشته کوه جنگلی در جنوب غربی آلمانه که در ایالت بادن -وورتمبرگ قرار گرفته. نام جنگل سیاه به خاطر چشم اندازهای تیره ایه که از رویش درختان کاج فراوون تو این منطقه ایجاد شده.
شاید جالب باشه بدونین این تونل فوق العاده زیبا و رمانتیک جنبه ی کاربردی هم داره و با عبور 3 کیلومتر خط راه اهن از وسط اون به حمل و نقل چوب و تجهیزات مورد نیاز کارخونه ای که در انتهای اون واقع شده کمک می کنه . جدای از زوج های عاشق و عکاسان که نقش مهمی در معروفیت و جهانی شدن این تونل فوق العاده زیبا داشتن افسانه های متعددی که در رابطه با این تونل دست به دست چرخیده موجب شهرت جهانی این تونل جادویی شده تا جایی که هر روز عاشق های زیادی برای رسیدن به معشوق به این تونل سر می زنن و از اعماق دل ارزوی وصال می کنن.
از دیگر جذابیت هایی که میشه برای این تونل فوق العاده زیبا در نظر گرفت زیبایی بصری اون در تمام ماه های سال که موجب شده همواره توسط گردشگران تورمسافرتی مورد بازدید قرار بگیره و حجم عظیمی از گردشگران تور طبیعت گردی را هم مجذوب خود کنه . این تونل به خصوص در فصل های تابستان و پاییز از جذابیت بی نظیری بهره مند می شه فصل زمستان موقعیت انچنان مناسبی برای بازدید از این تونل نیست شاید به دلیل سردی بیش از حد هوا در اوکراین نتونید ان طور که باید و شاید از مسیر برفی این تونل لذت ببرید.

جنگل سیاه

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

مکان های زیبا و حیرت انگیز در جهان | بخش دوم

ندا مجیدی ، شنبه 10 شهریور 1397

واقعا چای چیه ؟! به نظر من و البته خیلی ها چای محبوب ترین نوشیدنی برای شروع یک صبح زیباست.

نظرت چیه
46 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 14 دی 1395

    عااااااااااالی

    • 14 دی 1395

    باید بهشما دوست عزیز بخاطر این تصویرهای زیبا تشکر وقدردانی کرد چون تمام شادی وهیجان را به همه دادید با سپاس فراوان

    • 15 آذر 1395

    با سلام - عالی بود لذت بردم دست مریزاد

    • 7 شهریور 1394

    سلام معرکه است تاثیر گذار در روحیه ادما

    • 31 مرداد 1394

    این چی چیه............. عشق اس هشترودددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددد

    • 31 مرداد 1394

    ن باری که لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا.....................

    • 20 تیر 1394

    عالی بود و خدا را شکر برای خلق چنیین مناظری ولی حیف که ما نمی توانیم حتی از شهر خودمان هم دیدن کنیم .

    • 20 تیر 1394

    خیلی زیبان تشکر.

    • 19 تیر 1394

    میگم خداوکیلی یه سوال بهشت چه شکلی میتونه باشه؟؟؟!!!!

    • 18 تیر 1394

    دمتون گرم