بازارهای گل تهران | گردش در بهترین بازار گل ها

اگر پای خرید یک دسته گل درست و حسابی در میان باشد و زمان کافی هم در اختیار داشته باشید، شک نکنید که رفتن به بهترین بازارهای گل تهران برای شما بهترین گزینه به حساب می آید، گزینه ای مناسب با دست کم 50 درصد صرفه جویی نقدی. شهر تهران سه بازار گل معروف و دیدنی را در بطن خود جای داده که معروف ترین بازارهای گل تهران، بازار گل امام رضا، بازار گل بهشت زهرا و بازار گل محلاتی هستند. به جز این سه بازار، مراکز دیگری هم در این میان وجود دارند که در متن زیر برای شما معرفی خواهیم کرد.

بازارهای گل تهران

بازار گل امام رضا

این بازار گل که به خاطر قرار گرفتن در جاده خاوران به بازار گل خاوران معروف هست، همانطور که گفته شد یکی از بهترین بازارهای گل تهران به حساب می آید. شاید، در دید اول از فضای این بازار گل خوشتان نیاید، چون بیشتر مغازه های این بازار با مصالح موقتی ساخته شده و ظاهر خوبی ندارند، اما آنقدر قشنگی و تنوع گل ها نظرتان را جلب می کند که چیز دیگری خیلی به چشمتان نمی آید. به غیر از گل، همه چیز مربوط به گل و گلفروشی در این بازار به فروش می رسند، لوازمی مانند گلدان، روبان، سبد، کود و هر چیز دیگری که فکرش را در سر داشته باشید. البته، توجه داشته باشید که مانند سایر بازارهای گل، برای خرید باید صبح زود اینجا باشید.

آدرس بازار گل امام رضا: اتوبان امام رضا (ع)، ضلع جنوب و غرب شهرک صنفی و صنعتی خاوران

بازار گل امام رضا
بازار گل امام رضا 2

بازار گل امام رضا 3

بازار گل محلاتی

این بازار گل در جنوب شرقی تهران قرار دارد، بازاری که بیشتر از 1/5 میلیون شاخه گل از باغ های شمال، محلات و باغ های اطراف تهران برای پخش در سراسر کشور در آن عرضه می شوند. بازار گل محلاتی که یکی از معروف ترین بازارهای گل تهران هست، روزانه پذیرای تعداد زیادی از شهروندانی بوده که علاقه خاصی به گل و گیاه دارند و تمایل داشته تا محل کار یا زندگی خود را با شاخه های گل تزیین کنند. درب آهنی بازار گل هر روز قبل از ساعت 5 صبح باز شده و هیاهوی خرید گل و گیاه در آن تا ساعت 12 شب ادامه دارد. در این بازار دو قسمت اصلی به چشم می خورد: قسمت فروش گل های مصنوعی، وسایل تزیینی، خاک و کود و وسایل باغبانی و قسمت گل های شاخه ای و گلدان که اطرافشان پر از درختچه های آپارتمانی هست. پشت سوله ها هم غرفه هایی وجود دارند که می توانید گلدان گل و گیاه کوچک و بزرگ مورد نیازتان را به صورت تکی یا با هر تعداد که خواستید، از فروشنده ها بخرید. فقط فراموش نکنید که برای خرید تازه ترین و بهترین گل ها باید صبح زود اینجا باشید.

آدرس بازار گل محلاتی: بزرگراه محلاتی، خیابان نبرد جنوبی، خیابان زمزم، پایین تر از دادگاه خانواده

بازار گل محلاتی
بازار گل محلاتی 2
بازار گل محلاتی 3
بازار گل محلاتی 4

بازار گل بهشت زهرا

حتما روزهای تعطیل بخصوص پنجشنبه و جمعه ها دستفروشانی که در اتوبان آزادگان گل می فروشند را دیده اید. کمی جلوتر در ابتدای اتوبان بهشت زهرا و بعد از صالح آباد جایی هست که می توانید سراغ بازار گل بهشت زهرا را بگیرید. این بازار سومین و یکی از بهترین بازارهای گل تهران بوده و آسان ترین روش دسترسی به آن، استفاده از ماشین شخصی هست.

آدرس بازار گل بهشت زهرا: ابتدای اتوبان بهشت زهرا، بعد از صالح آباد

بازار گل بهشت زهرا
بازار گل بهشت زهرا 2
بازار گل بهشت زهرا 3

بازار گل غرب تهران

اگر ساکن غرب تهران هستید و حوصله رانندگی طولانی مدت ندارید، به بازار گل غرب تهران در بزرگراه آبشناسان سری بزنید. برخلاف بازارهای گل تهران که تا ساعت 11 تقریبا تمام گل هایشان تموم می شوند، اینجا از 9 صبح تا 13 و از 16 تا 20 دایر بوده و مشتریان خاص خود را دارد. از آنجا که گل و گیاه این مکان از بازار گل های اصلی تامین می شوند، نباید انتظار داشته باشید با قیمت های متفاوتی در این بازار گل روبرو شوید. ویژگی اصلی این بازار، دسترسی راحت تر و یکجا جمع شدن مجموعه کاملی از گل و گیاه از گل های تزیینی گرفته تا گیاهان آپارتمانی و باغچه ای در شش سالن مجزا هست.

آدرس بازار گل غرب تهران: انتهای اتوبان ستاری شمال، دومین خروجی دوربرگردان، جنب پمپ بنزین آبشناسان

بازار گل غرب تهران

بازار گل غرب تهران 2
بازار گل غرب تهران 3

بازار گل و گیاه شهید فکوری

یکی از معروف ترین بازارهای گل تهران که درست بعد از میدان آزادی و ابتدای جاده مخصوص کرج قرار گرفته، بازار گل و گیاه شهید فکوری نام دارد. در این بازار هم مثل سایر بازارهای گل شهر، انواع گل های آپارتمانی و زینتی، کاکتوس، گیاهان باغچه ای و گل های شاخه ای و همینطور لوازمی مثل گلدان و کود را می توان با قیمتی مناسب تهیه کرد.

آدرس بازار گل و گیاه شهید فکوری: ابتدای جاده مخصوص کرج

بازار گل و گیاه شهید فکوری
بازار گل و گیاه شهید فکوری 2
بازار گل و گیاه شهید فکوری 3
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

بهترین کبابی های بازار تهران | تجربه مزه کردن چلوکباب بازاری

hb ، سه شنبه 15 مرداد 1398

کبابی های بازار تهران از قدیمی ترین رستوران ها و چلوکبابی های پایتخت هستند که همچون گذشته بصورت سنتی غذاهای خود را سرو می کنند.

نظرت چیه
30 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 18 دی 1399

    سلام.واقعااطلاعاتتون درباره همه بازارهای گل تهران عالی جامع وکامل بود.تشکر.

    • 13 آذر 1396

    گل پاپیون تو همین سایت باهاش آشنا شدم خودشون گل آوردن عالی بود

    • 17 خرداد 1396

    بازار گل و گیاه شهید فکوری قبلا قیمتاش عالی بود ولی الان خیلی گرون شده . خیلی . برخوردشون خیلی خوبه . جای پارک هم مناسبه

    • 23 اردیبهشت 1396

    لطفا تلفن بازار گل محلاتی را بدهید ممنون میشوم

    • 8 بهمن 1395

    لطفا روز و ساعت بازدید را هم بزارین ممنون از اطلاعاتتون

    • 18 مهر 1395

    سلام ی پیشنهاد کوچولو دیگه موقعش نرسیده که گلدانها را تغییر فرم داده و ی رنگ بشاشتر عرضه کنید که مشتری بیشتر راغب بشه برای خریداری من مطمئن هستم تیم کارشناسان باغ گل یا شهرداری بهترین روش انتخاب میکنند باتشکر از تمامی زحمتکشان مرتضی الله نسب از تهران

    • 18 مهر 1395

    سلام لطفا شماره تماس بازار ها رو هم بذارید .ممنونم

    • 12 تیر 1395

    ساعت کاریش رو هم بگید

    • 24 خرداد 1395

    سلام. ساعت کار باغ گل فکودی چنده؟

    • 23 خرداد 1395

    ممنونم عاااالی بود. :)