شگفت انگیزترین ساحل ها| مکان هایی که باید حتما ببینید

اولودنیز

اولودنیز یه روستای کوچیک تو سواحل جنوب غربیه ترکیه است که تو دریای اژه واقع شده.
این خلیج شنی تو یه تالاب آبی رنگ قرار گرفته. این ساحل فوق العاده قشنگ به خاطر سایه های فیروزه ای رنگش معروف شده و جز یکی از بهترین و زیباترین ساحل ها برای عکسبرداری دریای مدیترانه به حساب میاد. همچنین اولودنیز به خاطر چشم اندازهای وسیع و منحصر به فردی که داره به عنوان یکی از بهترین نقاط جهان در نظر گرفته شده.

اولودنیز که اخیرا به عنوان یکی از 5 ساحل بی نظیر دنیا انتخاب شده تور مسافرتی فوق العاده ای را در اختیار توریست ها و گردشگران قرار می دهد. این ساحل با توجه به آب روشن، هوای مطبوع و همچنین تفریحات فوق العاده ای که در اختیار گردشگران قرار داده از جذاب ترین سواحل دنیا محسوب می شود.

می توانید در این ساحل غواصی کنید و از مناظر زیر آب لذت ببرید با انواع گونه های دریایی از نزدیک آشنا شوید و یا تور طبیعت گردی یک روزه ای را به طبیعت اطراف ترتیب ببینید.

beach
beach
beach

 

زلاتنی رَت

این ساحل بین معروف ترین ساحل های اروپا قرار گرفته که همین موضوع باعث شده تا یکی از جاذبه های توریستی برتر تو کرواسی باشه و به عنوان 10 ساحل بی نظیر در جهان نامگذاری بشه. زلاتنی رت نزدیک شهر بل تو ساحل جنوبی جزیره برک قرار داره. شکل شگفت انگیز ساحل با جزر و مد و جریانات باد تغییر می کنه که واقعا مسحور کننده است.

این ساحل دیدنی  و جذاب که از برترین های کرواسی به حساب می آید در حوالی شهر بل قرار گرفته. آب زلال، طبیعت آرام و جذابیت های بصری این ساحل به شهرت آن کمک کرده تا جایی که هر روزه شاهد حضور انواع تور مسافرتی در منطقه هستیم.

ساحل
ساحل

 

تاپوآتای

این ساحل فوق العاده زیبا با چشم اندازهای وسیعی که از تالاب آیتوتاکی داره باعث شد تا جایزه برترین ساحل استرالیارو که سال 2008 تو سیدنی برگزار شد از آن خودش کنه.

ساحل
ساحل
ساحل

 

بَس

ساحل بس تو جنوب ویرجین گردا، که سومین جزیره از بکرترین جزیره های انگلیسه قرار داره. تخته سنگ گرانیتی بزرگی که تو ساحل قرار داره باعث شده تا تونل های جذابی بوجود بیاد و غارهایی که رو به دریاست فوق العاده چشم نواز و دل انگیزن.

ساحل
ساحل

 

ساحل نواجیو

نواجیو یا ناواجیو یه خلیج کوچیک شنی جدا شده تو جزیره زاکینسسِ که فقط از طریق قایق قابل دسترسیه. این ساحل زیبا یکی از ساحل های تجاری یونانه و به خاطرداشتن صخره های سنگ آهک، سواحل شنی سفید و دریای آبی شفاف هر ساله هزاران گردشگر رو جذب خودش می کنه.

ساحل ناواجیو که در شمال غربی جزیره ی زاکینتوس قرار گرفته با جذابیت های بصری و زیبایی های طبیعی می تواند یکی از مقاصد عالی برای گردشگران تور طبیعت گردی باشد. این ساحل با بهره مندی به ساحلی زیبا شن هایی سفید و آب زلال و شفاف خود بین سواحل یونان معروف است و توانسته حجم قابل توجهی از مسافران تورهای طبیعت گردی را به خود جذب کند

ساحل
ساحل
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

شگفت انگیز ترین سواحل دنیا | مکان هایی که باید آنها را ببینید

رزا اعتمادمقدم ، یکشنبه 11 شهریور 1397

این ساحل از رویایی ترین و در عین حال مهیج ترین نقاط مجموعه جزایر بلریک هستش، که آب اون فوق العاده شفافه. .

نظرت چیه
8 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 17 اردیبهشت 1394

    همه ی اینا وازاینابهترم توزنجان هست.

    • 17 اردیبهشت 1394

    والا جاههای قشنگتر از این داخل استان کهگلویه وبویر احمد هم هست

    • 17 اردیبهشت 1394

    این عکس رو من تو سفری که به هزار جزیره کشور اندونزی داشتم گرفتم که صدها جزیره و ساحل قشنگتر و زیباتر از این رو هم داره و خیلی هم ارزون در حدی که غیر قابل باوره و از طرفی بسیار مردم مهربون و خونگرم و مهمانپذیری داره بنظرم این سواحل زیبا از قلم جا افتاده

    • 17 اردیبهشت 1394

    لا حول ولا قوه الا بالله

    • 17 اردیبهشت 1394

    سلام خیلی خیلی زیباست و شگفت انگیز و ارامش بخش وبه عبارتی دیگر نفس دریا و روح زمین /////.و/و./وو/

    • 17 اردیبهشت 1394

    عالی فوق العادست

    • 17 اردیبهشت 1394

    عالی.... واقعا زیبا هستند

    • 14 اردیبهشت 1394

    سلام خیلی خوب بود فقط لطف کنید اسم سواحل رو به انگلیسی هم بنویسید