قطعه ای از بهشت در زمین به نام مالدیو !

مالدیو سرزمین جزیره هاست. جزیره های کوچیکی که با فاصله های خیلی کم، این کشور زیبا و بهشتی رو می سازن. کسانی که اهل طبیعت و سفر هستن به خوبی میدونن که جزیره مالدیو به عنوان یکی از زیباترین نقاط کره زمین شناخته شده و یه جورایی بهشت روی زمینه.این جزیره بهشتی مناسب برای افرادیه که دنبال آرامش هستن و راه رفتن روی شن های طلایی کنار اقیانوس رو دوست دارن.
شاید بشه به این کشور بهشتی لقب آروم ترین جای کره ی زمین رو هم داد چون با وجود شور و هیجانی که تو ساحل بعضی از این جزیره ها برپاست، باز هم آرامش آبی اقیانوس بر تمام این ها حکومت می کنه.

مالدیو

آب و هوای مالدیو گرمسیریه و طول سال یا گرم و خشکه یا گرم و مرطوب.
این جزیره بهشتی در فصل بهار، تابستون و حتی پائیز گرم و خشکه اما تو زمستون با وجود گرما، رطوبت هوا فوق العاده بالاست. بارون های زیادی می باره و باد و طوفان هم در جریانه و از اونجایی که نا آرامی دریا حرکت قایق ها و کشتی ها رو محدود میکنه، توریست ها علاقه ای به سفر تو این فصل رو ندارن. ولی بهترین زمان برای سفر به مالدیو، فصل بهاره که اونجارو به محیطی مناسب برای استراحت و آرامش اعصاب و روان تبدیل می کنه.
بعضی از جزیره های مالدیو ویژه گردشگری هستن.تو 88 جزیره این کشور هتل هایی برای اقامت گردشگران ساخته شده که بیشتر کارمندانش از مهاجران کشورهای همسایه هستن.
مسیر جزیره ی فرودگاه تا هر کدوم از جزیره ها رو هم میشه با قایق یا هواپیماهای دریایی و یا قایق های لوکس تندرو طی کرد. هواپیماهای دریایی رو تاکسی هوایی میگن که خودش به تنهایی یکی از جاذبه های همینجاست.

مالدیو 2
مالدیو 3

از هیجان انگیزترین تفریحاتی که می شه تو این جزیره بهشتی انجام داد غواصیه. البته غواصی برای ساکنین جزایر مالدیو خیلی اهمیت داره چون نخست وزیر مالدیو به هیات دولت دستور داده تا غواصی یاد بگیرن! غواصی در سواحل امن و زیبای اقیانوس هند!
البته فقط یکی از جنبه های غواص بودن بحث گردشگری و جذب توریست میشه.
غرق شدن مالدیو تو آب های اقیانوس بر اثر گرم شدن زمین واقعیتیه که کم کم به حقیقت می رسه. چون ارتفاع این جزایر کمه، پدیده بالا آمدن سطح آب اقیانوس ها و گرم شدن زمین باعث میشه تا این جزیره های بهشتی غرق بشن و از بین برن. به خاطر همین موضوع غواصی جز اصلی ترین کارهایی که ساکنان این جزایر باید برای دفاع از خودشون به صورت حرفه ای بلد باشن.
در کنار غواصی، کارهای دیگه ای هم میشه تو سواحل زیبای مالدیو انجام داد، مثل عکاسی زیر آب که یک عکاس همراه شما به زیر آب میاد و وقتی شما مشغول لذت بردن از دنیای زیر اقیانوس هستین، تصویرتون رو ثبت می کنه؛ به هر حال یک عکس یادگاری کنار ماهی های کوچیک رنگارنگ یا مرجان ها، چیزی نیست که توی آلبوم هر کسی پیدا بشه.
یکی دیگه از جذاب ترین قسمتهای سفر به جزیره مالدیو، دوچرخه سواری در مسیرهای بهشتیه! شما می تونین سرتاسر جزیره رو در مسیرهای مشخص شده با دوچرخه طی کنین و از مناظر فوق العاده دیدنی و خیره کننده اش، نهایت لذت رو ببرین!
سواحل و ورزشهای مختلف آبی، کشف جزایر ناشناخته با قایق های آبی یا تاکسی هوایی ها، آشنایی با دنیای زیر آب از طریق غواصی و زیر دریایی، تفریحات آبی مهیج و ماجراجویانه، ماهیگیری در شب و روز، ریلکس کردن در آب های گرم و ماساژهای حرفه ای، قدم زدن در جزیره ای آروم و مدرن و رفتن به جزیره رقص و.... تمام اینها در جزیره مرجانی و زیبای مالدیو برای یک استراحت بی دغدغه و آرامش بخش مهیاست.
شما سعی کنین تو این جزایرانتظار دیدن جای خاص یا انجام فعالیت خاص رو نداشته باشین. سنگین تری فعالیتی که باید انجام بدین، شنا و غواصیه. به جای تمام کارها، روی شن های سفید ساحل و زیر سایهی برگ های پهن گرمسیری دراز بکشین و استراحت، فقط استراحت کنین. حالا وقتشه تلفن رو بردارید به یه آژانس مسافرتی رنگ بزنید و قیمت تور مالدیو رو بپرسید البته اگه بعد شنیدن قیمت پشیمون نشید !

گردش و سفر

اگر می خواهید به نقاط دیگر دنیا سفر کنید و از جاذبه های جهانگردی دیدن نمایید از تور مسافرتی همگردی مانند تور استانبول، تور دبی و...استفاده نمایید

مالدیو 4
مالدیو 5
مالدیو 6
مالدیو 7
مالدیو 8
مالدیو 9
مالدیو 1
مالدیو 0
مالدیو 11
مالدیو 12
مالدیو 13
مالدیو 14
مالدیو 15
مالدیو 16
شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

دیدنی های جزیره وادهو، قطعه ای از بهشت در مالدیو

زهرا یاراحمدی ، جمعه 19 مرداد 1397

یکی از منحصر به فردترین جزایر مالدیو که دارای ساحای رویایی است، جزیره وادهو بوده که توسط رسانه ها لقب قطعه ای از بهشت را پیدا کرده است.

نظرت چیه
59 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 18 دی 1395

    واسه بهشته نادیده ، زندگیمونو جهنم کردیم. اِی خدا

    • 16 دی 1395

    سلام واقعا عالییییی

    • 24 شهریور 1395

    زیاد آنرا برای ما ایرانه ها تبلیغ نکنی بهتره. می خواهی بعد یه مدت کوتاه کثیف ترین نقطه جهان بشه؟

    • 31 مرداد 1395

    بی نظیره،به قول علیشمس واووو،البته اینها همه دسیسه آمریکا و غرب است مرگ بر اسرائیل و در آخر مزمز طعم خوش لحظه ها

    • 25 آبان 1394

    این جا را اگه در اختیار مسئولین دولت ما قرار بدهند مثل دریاچه ارومیه آبادتر از اینی هست تحویل میدند

    • 24 آبان 1394

    آخرت بهتر و باقیتره من دوست ندارم به این چیزهای دنیا دل خوش کنم امیدوارم که خدا کمکم کنه و شهادت در راه خودشو نصیبم کنه تا به بهتش واقعی برسم

    • 24 آبان 1394

    ما هم الکی دلمون خوشه. یه عمر ریاضت بکشیم و کار خوب بکنیم که بعد از مرگمون مثلا اون دنیا بریم بهشت!!! حالا اصلا اون دنیایی وجود داره یا نه؟؟؟ ولی اون آدمای به اصطلاح کافر همین الان تو بهشت زندگی میکنن. ما هم با حرفامون فقط خودمون را گول میزنیم و خلاص. ولا

    • 24 آبان 1394

    فتو چاپه !!!

    • 24 آبان 1394

    اینجا کجایش شبیه به بهشت است همش ساخت دست انسان است و نابودشدنی است بایک طوفان و زلزله همه چیز خراب و شکسته ویران می شود بهشت واقعی بهشتی است که خداوند درقران و احادیث یاد کرده وتفسیر کرده است در سوره یاسین ووووو

    • 24 آبان 1394

    من الان دارم توی همین جزیره فلافل میخورم