دیدنی های کویر ریگ جن، ترسناک ترین نقطه در ایران !

در تاریخچه کویر ریگ جن و در این قسمت از مجله همگردی قرار است با قسمتی از ایران آشنا بشوید که لقب ترسناک ترین نقطه در ایران رو به دوش می کشد! منطقه ای به اسم ریگ جن یا کویر ریگ جن که شگفت انگیزترین، ترسناک ترین و اسرار آمیزترین منطقه ایران و باتلاق های زیاد و خطرناکی که دارد هر موجود زنده ای رو از بین می برد!  خیلی قبل ها اتفاق ها و رویدادهایی در این منطقه رخ داده بوده که هنوز که هنوز است بدون جواب و توجیه نشده باقی مانده است. وسیع بودن منطقه ای کویری و نبودن چشمه یا چاه آب هم باعث شده تا اینجا لقب ترسناک ترین نقطه ایران و همین طور صعب العبورترین منطقه را به خودش اختصاص بدهد. مقاله دیدنی های کویر ریگ جن هر چه بیشتر شما را با مثلث برمودای ایران آشنا می سازد.

مثلث برمودای ایران

مثلث برمودای ایران

عده ای از محلی های منطقه بر این اعتقاد هستند که کویر ریگ جن نفرین شده و ارواح پلید و شیاطین بدان حکومت می کنند و باعث می شوند تا هر کسی که به این منطقه پا می گذارد، زنده نمانده و ناپدید شود. جدا از این اعتقادات فرو رفتن در گل و لجن هم به تنهایی از خطرناک ترین و ترسناک ترین اتفاق هایی بوده که ممکن است برای هر کسی پیش بیاد. به همین دلیل است که هیچکس جرات سفر به ریگ جن و کشف راز این کویر نفرین شده ر نداشت ولی با تمام این گفته ها یک سری از محققان اروپایی تمام حرف ها و اعتقادات مردم رو نشنیده گرفتند و به ریگ جن سفر کردند تا بتوانند از نزدیک شاهد لمس تاریخچه کویر ریگ جن باشند.

کویر ریگ جن ایران

سفر به کویر ریگ جن، ترسناک ترین نقطه در ایران

همیشه سفر به منطقه های بکر و دست نخورده همراه با هیجان هایی که قرار است طول سفر وجود داشته باشد موضوعی است که باعث می شود یاد فیلم های مستند افتاده و از سفر به این نقطه ها صرف نظر کنیند اما هستند افرادی که دنبال کنکاش و ماجراجویی ان باشند و دوست دارند دست کم برای یک بار که شده سفر به مناطق بکر و پر هیجان رو تجربه کنند. اگه شما هم جز آن دسته افراد ماجراجو و کنجکاو هستید و دوست دارید به مثلث برمودای ایران و کشف رازهایی که بین رمل هاش پنهان کرده سفر کنید، شنیدن اسم ریگ جن به تنهایی می تواند هیجان سفر را برایتان ایجاد کند فقط حواستون باشد از بلد محلی کمک بگیرید چون تنها محلی ها هستند که می توانند در شرایط سخت کمک و راهنمای شما باشند. یادتان باشد به اندازه 15 روز آب، غذا و بنزین ذخیره داشته باشید تا به دردسر نیوفتید. با همه این صحبت هاست که این منطقه را ترسناک ترین نقطه ایران می دانند.

سفر به کویر ریگ جن، ترسناک ترین نقطه در ایران

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

اینجا ترسناک ترین نقطه ایران است + عکس !!

شایسته عسگریان ، چهارشنبه 10 آبان 1396

کویر ریگ جن ایران به اسرارآمیز ترین نقطه ایران معروف می باشد و بسیار ترسناک به نظر می رسد.

نظرت چیه
51 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :
    • 3 آذر 1402

    من دوست دارم از این کویر دیدن کنم. گروهی یا توری چیزی بود خبرم کنه . به امید دیدار

    • 13 دی 1395

    خوب، یکی از مکانهای زندگی جن ها بیابان است. بیابانهایی که کمتر ازانجا تردد صورت می گیرد. البته در برخی صحراها جن های شریر هم وجود داره. این اتفاق برای پیامبر اسلام (ٌص) و حضرت علی (ع) هم اتفاق افتاده. پس قطعا قابل باور است.

    • 22 آذر 1394

    با سلام بحمدا... آنقدر صنم داریم که به یاصنم نمی رسه،با این وضعیت حقوق، رفاه اجتماعی، بهداشت و درمان، و از همه مهمتر عدم وجود فرهنگ گردشگری،همین مانده که بیابان ها را هم آلوده کنیم، بقول شاعر: یکی می مرد ز درد بی نوایی یکی می کفت خانم زردک می خواهی ؟

    • 22 آذر 1394

    سلام من خودم اهل گرمسارم:انقدم ترسناک نیست .بهار فصل خوبی برا گردش تو این محل .این وقت سال چون بارندگی زیاده سخت بشه رفت.

    • 22 آذر 1394

    اونایی که به خانمهاشون علاقمند هستند؟ !!! برای یک بازدید و دیدن خلقت خداوند بد نیست یک همچین جایی بفرستند که ....!!!!

    • 9 آذر 1394

    باید رفت و از نزدیک دید

    • 28 مرداد 1394

    سلام و احترام . جایی بسیار زیبا و هیجان انگیز می باشد ولی فقط زمان بارندگی اگر از جاده سنگ فرش خارج شوید . دچار درد سر و توی باتلاق گیر می کنید .

    • 14 خرداد 1394

    من گرمساریم. بارها به قصر بهرام و کویر ملک آباد که به محیط بانی کاشان میرسه رفتم اما این ترسناکی رو ندیدیم.......البته یکی از دوستان هم محیط بان قصر بهرام هستن، نفرمایید لطفا این فرمایشاتو

    • 11 خرداد 1394

    اگر وزارت دفاع همکاری کنه . و اب و غذا با هلیکوپتر برسونه که میشه رفت اونجا

  • 30 نظر
    • 11 خرداد 1394

    همچی میگین ترسناک ترین نقطه ایران ، هیییییییییییییی دنیا