سفر مهیج به جزیره کیش | هیجان انگیزترین تفریحات در کیش

یکی از جزایر زیبا و خوش آب و هوای خلیج فارس جزیره کیش می باشد این جزیره زیبا در کشور ایران قرار دارد و سالانه افراد بسیاری برای تفریح و گردشگری سفر به کیش دارند. اگر به دنبال سفری لذت بخش و تفریحی می باشید و مایل به سفر داخلی هستید ما سفر به کیش را به شما پیشنهاد می کنیم تا از تفریحات در کیش نهایت استفاده را کنید و سفری دلنشین را برای خود رقم بزنید.

تفریحات در ساحل کیش6

جزیره کیش دارای آب و هوای مطلوبی می باشد به طوری که در طول سال گردشگران بسیاری را به خود جذب می کند و این موقعیت باعث می شود که تفریحات بسیاری در این جزیره باشد تا همواره گردشگران از سفر به کیش خود لذت ببرند.بعضی از تفریحات کیش بسیار هیجان انگیز است و این تفریحات اکثرا در ساحل کیش انجام می شود. در سالهای اخیر جزیره کیش از یک جزیره ساده به مقصدی گردشگری تبدیل شده است البته از قبل نیز همواره مسافران بسیاری برای خرید و گشت و گذار به جزیره کیش سفر می کردند اما حال حاضر تنوع تفریحات در کیش افزایش یافته است .سالانه افراد زیادی از کشور های دیگر نیز به این جزیره سفر می کنند و البته از وسایل تفریحی این جزیره نیز نمی توانند غافل شوند, به طور مثال یکی از تفریحات ساحلی در کیش غواصی می باشد ,تجربه غواصی کردن یا فلای بورد ممکن است هر شخصی رو وسوسه به امتحان کردن یک تفریح جدید بکند, علاوه بر این حرفا که تفریحات کیش چه می باشد یا اینکه کدام وسیله تفریحی مناسب می باشد یا نه ، پیشنهاد می کنیم برای اولین بار اکثر تفریحات را امتحان کنید.

تفریحات در ساحل کیش5

تفریحات در کیش: گشت با قایق تندرو

ساحل کیش یکی از مکانهای مناسب برای تفریحات کیش است, در باشگاه ها و مراکز دریایی جزیره کیش امکانات و خدماتی برای گردشگران از قبیل دوره های آموزش غواصی، جت اسکی، فلای بورد، اسکی روی آب، گشت با قایق تندرو، گشت تفریحی دور جزیره کیش، اکواریوم شناور، تور جزایر، پاراسل، قایق ماهیگیری تفریحی و بسیاری دیگر ارائه می شود. جزیره کیش به نسبت وسعت آن دارای سواحل بیشتری به دور از غوغا و هیاهو است که بیشتر آن مورد استفاده قرار می گیرد و کمتر جایی از آن بلا استفاده است.

تفریحات در ساحل کیش4

تفریحات در کیش: غواصی

غواصی در کیش علاوه بر اینکه کاربردهای صنعتی، پژوهشی و نظامی دارد امروزه برای ورزش و تفریح در کیش هم مورد استفاده قرار می گیرد. تجربه غواصی در دریای خلیج فارس و شناکردن با ماهی ها و جانوران دریایی کیش یکی از بهترین لحظات این تفریح دریایی می باشد. غواصی در کیش در همه ی فصل های سال امکان پذیر است و سایت های متفاوت بسیاری وجود دارد که برای هر رده تجربه از غواصگران وجود دارد. سایت های کم عمق کیش برای غواصی، حتی برای افرادی که تجربه غواصی ندارند مناسب است. وجود مراکز آموزشی و تفریحی غواصی درکیش این جزیره را تبدیل به قطب غواصی کشور کرده است و می توان گفت که بهترین تفریح و هیجان انگیزترین تفریح کیش غواصی است ,حتما امتحان کنید و لذت ببرید.

تفریحات در ساحل کیش3

تفریحات در کیش: فلای بورد

فلای بورد کیش یکی از وسیله های ورزشی، تفریحی کیش است که شما می توانید با آن تا ارتفاعی حدود 12 متر بالاتر از سطح آب دریای خلیج فارس بروید و آزادانه پرواز و شیرجه بزنید. البته ناگفته نماند که این وسیله قیمت بالایی دارد.

تفریحات در ساحل کیش2

تفریحات در کیش: جایروکوپتر

جزیره کیش جدیدا برای گردشگران یک تفریح بسیار هیجان انگیز ایجاد کرده است به نام جایروکوپتر که ترکیبی از هواپیما و هلیکوپتر می باشد. این تفریح که از آن استقبال بسیار خوبی هم شده است به گردشگران کمک می کند که در فضایی امن و آرام تجربه پرواز هوایی بر روی خلیج فارس را داشته باشند و سواحل مرجانی کیش را از زاویه دیگری ببینند. تفریحات کیش چه ساحلی چه دریایی بسیار بیشتر است و دارای تنوع بیشتری می باشد لذا در این متن به چند مورد اشاره شده است در سایر مقالات سایت می توانید بیشتر در مورد این نوع تفریحات بخوانید .

تفریحات در ساحل کیش

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

بیشتر بخوانید

تفریحات در کیش | راهنمای سفر به جزیره رویایی کیش

مسلم علیمحمدی ، چهارشنبه 2 خرداد 1397

جزیره کیش در بخش کیش شهرستان بندر لنگه در استان هرمزگان واقع شده است یکی از جزایر بی نظیر خلیج فارس به شمار می رود

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :