اقامتگاه و رستورانی رویایی در دشت میشان

اقامتگاه و سفره خانه سنتی میترا سه شنبه 25 آبان 1395

برای همه ی ماها پیش اومده که با دیدن اقامتگاه و یا رستورانی وسط طبیعت و دشتی آروم با منظره ای زیبا، بگیم ای کاش اونجا بودیم و به دنبال اسم و آدرسش بگردیم. البته معمولا آدرسشون یا سوئیس هست یا نروژ ... ! اما اگر بهتون بگیم تو همدان و دشت میشان، جایی که ایستگاه آخر تلکابین هم هست، اقامتگاه و رستوران سنتی به اسم " میترا " قرار داره که هم نزدیکه و هم بی نهایت زیبا، پنجره های اون رو به طبیعتی رویایی باز میشه، محیطی آروم و دلچسب داره، غذایی با کیفیت و اتاق هایی راحت چطور؟ اگر شما هم مثل ما علاقه مند به داشتن تجربه ای متفاوت و اقامت تو کوهستان هستین، در ادامه همراهمون باشین در سفری به کوهستان الوند ...

دشت میشان

اقامتگاه و سفره خانه سنتی میترا دشت میشان

دشت میشان، دشتی که در فصول گرم سال سرسبز و پر از گل های رنگارنگه و در فصول سرد هم سراسر پوشیده از برف، منظره ای هست که به طور اختصاصی در پنجره رستوران میتراو محلِ اقامت شما قاب گرفته شده. اگر مسافر کوهستان هستین که شب مانی در اتاق های گرمی که کوهستان پر برف روبروش هست رو بهتون پیشنهاد می کنیم، اگر هم علاقه مند به استفاده از رستوران هستین، رستوران سنتی میترا، باز هم میتونه بهترین انتخاب شما باشه. رستوران میترا، امکان پذیرایی از سیصد نفر رو داره، اون هم با منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی، فضایی کاملا سنتی، اتاق VIP و موسیقی زنده. درضمن یک سری امکانات عکاسی هم برای ثبت خاطرات شما در فاضی سنتی رستوران وجود داره. درنهایت اینجا می تونه، تعبیر رویای سوئیسی شما باشه. بنابراین اینبار که دلتون تجربه ای متفاوت و به یاد موندنی خواست، حتما سری به این بهشتِ زمینی بزنین.

آدرس : همدان، دهکده گنج نامه، دشت میشان

دشت میشان 1
اقامتگاه دشت میشان
رستوران دشت میشان
دشت میشان 2
دشت میشان تفریحی
طبیعت دشت میشان
دشت میشان همدان

شما هم رای بدهید
رزرو آنلاین اقامتگاه
تور ها
فلای تودی

درباره نویسنده

اقامتگاه و سفره خانه سنتی میترا

بیشتر بخوانید

دشت میشان همدان، مکانی برای آرامش روح و روان

pakmanzar ، یکشنبه 8 مهر 1397

دشت میشان از جاذبه های طبیعی همدان است که در نزدیکی گنجنامه واقع شده است. این دشت بکر و زیبا این روزها مقصد بسیاری از گردشگران و کوهنوردان است.

نظرت چیه
0 دیدگاه و 0 رای ثبت شده است .
مرتب سازی :